სადამრიგებლო პროგრამა
მუშაობის მიზანი
ჯანსაღი, ეროვნული და ზოგადსაკაცობრიო ღირებულებების მქონე პიროვნების აღზრდა, სასწავლო პროცესის მართვა, მოსწავლეთა აკადემიური პროცესის მართვა, მოსწავლეთა აკადემიური პროცესის მონიტორინგი,მშობელთათვისმოსწავლეთა შედეგების გაცნობა.
მუშაობის პრინციპები
·
მოსწავლეებში ნიჭისა და ძლიერი მხარეების აღმოჩენა;
·
პასუხისმგებლობის და ვალდებულებების განვითარება;
·
ჩართულობა საკლასო ცხოვრებაში(ზეიმების, ლაშქრობების,ექსკურსიების მოწყობა);
·
მოსწავლეებთან თანამშრომლობითი ურთიერთობა;
·
მშობლების ჩართულობა სკოლის ცხოვრებაში;
ცნობარი
2018-2019 სასწავლო წლის დასაწყისში მე-11 კლასში ირიცხება 17 მოსწავლე.
შესასრულებელისაკითხები
|
აქტივობები და მიზნები
|
დრო
|
შენიშვნა
|
1ქცევის კოდექსისგაცნობა
|
მოვიწვევ კრებას და გავაცნობ მოსწავლეებს და მშობლებსქცევის კოდექსს, შინაგანაწესს და დავამოწმებინებ ხელისმოწერით. მოსწავლეებს მივცემ განმარტებას იმ მიზნით,რომ მათ ამ დოკუმენტში ჩადებული შინაარსი გაატარონცხოვრებაში.
ქცევის კოდექსის მიზანია დანერგოს მოსწავლის ქცევისერთიანი წესები. ხელს უწყობს მოსწავლის მიარ საკუთარიქცევის მართვას, მოსწავლეთა დისციპლინისა დაუსაფრთხო სასწავლო გარემოს დამკვიდრებას.
|
20.09.18
|
|
მოსწავლეთა
მორიგეობის დაწესება,დღის რეჟიმის გაცნობა და კლასის კუთხის გაკეთება.
|
მოსწავლეებთან ერთად დავაწესებ მორიგეობის სიას,გამოიკვრება გაკვეთილების ცხრილი. მოსწავლეებიუზრუნველყოფენ ოთახის სანიტარულ-ჰიგიენურიპირობების, სასკოლო ინვენტარის გაფრთხილებაზე.
ამით მოსწავლეები გაითავისებენ, რომ სკოლა მათისაკუთრებაა.
|
||
მოსწავლეთა
დოკუმენტაციის მოწესრიგება დასაკლასო ჟურნალის წარმოება.
|
ვიზრუნებ მოსწავლეთა პირადი საქმეების სწორწარმოებაზე. წარვმართავ ჩემს საქმიანობას ყოველდღიურითვალყურის დევნებით მოსწავლეთა დასწრებაზე, ამმიზნით ვაწარმოებ გაცდენა-დაგვიანებისჟურნალს.უმიზეზო გაცდენა-დაგვიანებებზე მივიღებზომებს. კერძოდ, მოსწავლის არგამოცხადების შემთხვევაშიგავარკვევ არგამოცხადების მიზეზს და დროულადჩავაყენებ საქმის კურსში სკოლის დირექციას, თუმოსწავლემ თვითნებურად გააცდინა, მაშინ მშობელს ანმეურვეს.
ამით ხელს შევუწყობ გაცდენების მინიმუმამდე დაყვანას.
|
სისტემატიურად
|
|
მოსწავლეთაპროგრესის დაწარმატებისშემოწმება დათითოეულიმოსწავლისფსიქოლოგიურიპორტრეტი.
|
მოვახდენ მოსწავლეთა მიღწევების შემოწმებას,ვუზრუნველყოფ მოსწავლეთა ყოველმხრივ შესწავლას,მათი მიდრეკილებების, მოთხოვნილებების დაინტერესების გამოვლენას. შევაგროვებ ინფორმაციას,დავაკვირდები მათ ქცევას, უნარებს და ცოდნას, გავაკეთებჩანაწერებს.
|
სისტემატიურად
|
|
სადამრიგებლოსაათი
|
სადამრიგებლო საათს ჩავატარებ როგორც კლასში ასევესკოლის გარეთ.შეხვედრებზე მოხდება მოსწავლეთათვისმნიშვნელოვანი და საინტერესო საკითხების განხილვა,სწავლისა თუ ურთიერთობებისას წამოჭრილისირთულეების გაცნობა, გადაჭრის გზებზე ზრუნვა.თითოეული სადამრიგებლო საათის ბოლოს მოხდებამოსწავლისაგან უკუკავშირის მიღება: რა გაიგეს დაისწავლეს მოსწავლეებმა ამ შეხვედრაზე ახალი, რა იყომათთვის განსაკუთრებით საინტერესო, რა მოეწონათ და რაარ მოეწონათ.
სადამრიგებლო საათი ხელს უწყობს მოსწავლეებისპიროვნულ და სოციალურ განვითარებას. აყალიბებსნდობისა და პატივისცემის ატმოსფეროს.
სადამრიგებლო საათის თემები
|
კვირაშიერთხელ
|
|
მშობლების ჩართვა სასკოლოცხოვრებაში
|
ა) მშობლებთან ინდივიდუალური შეხვედრები.ხელსშევუწყობ თითოეული მშობლის სასწავლო პროცესშიჩართვას, მშობელთან ურთიერთობისას გამოვიყენებკომუნიკაციის სხვადასხვა ხერხს:წერილობით,ვერბალურს.მშობელი სისტემატიურად ინფორმირებულიიქნება არა მხოლოდ მოსწავლეთა უარყოფითი ქცევის ანდაბალი აკადემიური მოსწრების, არამედ მისი მიღწევებისშესახებაც. გავაცნობ თუ რას ვგეგმავ წლის ან სემესტრისგანმავლობაში, რა ცოდნას მიიღებს მოსწავლე, რა შედეგსუნდა მიაღწიიოს მან სასწავლო წლის ბოლოს.
ბ)მშობელთა კრებები
სემესტრში ორჯერ ან საჭიროების შემთხვევაში მოვიწვევმშობელთა კრებას.გადავცემ საჭირო ინფორმაციას დამათგანაც მივიღებ.ღონისძიებების შესახებ შევატყობინებ,რომელსაც უახლოეს მომავალში ვგეგმავ და ვთხოვ, რომმოსამზადებელ სამუშაობებში შეძლების დაგვარადჩაერთონ. ვისაუბრებთ იმ სირთულეებზე, რომლებიცწამოიჭრება პროგრამის დაძლევისას და ერთად მოხდებადაძლევის გზის ძიება. კრების დასასრულს ვთხოვ ,რომმომაწოდონ საკუთარი შთაბეჭდილებები სამუშაოშეხვედრის შესახებ.მაგ: რა მოეწონათ და რა არ მოეწონათ,რის გაუმჯობესებას ისურვებდნენ, რა რეკომენდაციებისშემოთავაზება შეუძლიათ და ა.შ. მათი პასუხებიდამეხმარება, რომ მეორე შეხვედრა უფრო წარმატებული დაორივე მხარისთვის საინტერესო იყოს.
|
სემესტრშიორჯერანსაჭიროებისშემთხვევაში
|
|
სასკოლო ზეიმებიდა ექსკურსიები
|
მომზადდება სხვადასხვაღონისძიებები ერთობლივად, მაგ.ექსკურსიაბი,ლაშქრობები. ამით მოსწავლეებს ჩამოუყალიბდებათესთეტიკური გემოვნება, ისწავლიან ექსკურსიისორგანიზებას.საერთოდ ექსკურსიას დიდი შემეცნებითი დააღმზრდელობით ფუნქცია აქვს, ისინი აღრმავებენ დააფართოებენ მოსწავლეთა ცოდნას და ხელს უწყობენთეორიული ცოდნის პრაქტიკულთან შერწყმას.
ჩასატარებელი ღონისძიებები:
· გასვლა ბუნებაში ,მოგზაურობა ბოტანიკურ ბაღში
|
25.05.2019
10.05.2019
|
სადამრიგებლო პროგრამა
მუშაობის მიზანი
ჯანსაღი, ეროვნული და ზოგადსაკაცობრიო ღირებულებების მქონე პიროვნების აღზრდა, სასწავლო პროცესის მართვა, მოსწავლეთა აკადემიური პროცესის მართვა, მოსწავლეთა აკადემიური პროცესის მონიტორინგი,მშობელთათვისმოსწავლეთა შედეგების გაცნობა.
მუშაობის პრინციპები
·
მოსწავლეებში ნიჭისა და ძლიერი მხარეების აღმოჩენა;
·
პასუხისმგებლობის და ვალდებულებების განვითარება;
·
ჩართულობა საკლასო ცხოვრებაში(ზეიმების, ლაშქრობების,ექსკურსიების მოწყობა);
·
მოსწავლეებთან თანამშრომლობითი ურთიერთობა;
·
მშობლების ჩართულობა სკოლის ცხოვრებაში;
ცნობარი
2018-2019 სასწავლო წლის დასაწყისში მე-11 კლასში ირიცხება 17 მოსწავლე.
შესასრულებელისაკითხები
|
აქტივობები და მიზნები
|
დრო
|
შენიშვნა
|
1ქცევის კოდექსისგაცნობა
|
მოვიწვევ კრებას და გავაცნობ მოსწავლეებს და მშობლებსქცევის კოდექსს, შინაგანაწესს და დავამოწმებინებ ხელისმოწერით. მოსწავლეებს მივცემ განმარტებას იმ მიზნით,რომ მათ ამ დოკუმენტში ჩადებული შინაარსი გაატარონცხოვრებაში.
ქცევის კოდექსის მიზანია დანერგოს მოსწავლის ქცევისერთიანი წესები. ხელს უწყობს მოსწავლის მიარ საკუთარიქცევის მართვას, მოსწავლეთა დისციპლინისა დაუსაფრთხო სასწავლო გარემოს დამკვიდრებას.
|
20.09.18
|
|
მოსწავლეთა
მორიგეობის დაწესება,დღის რეჟიმის გაცნობა და კლასის კუთხის გაკეთება.
|
მოსწავლეებთან ერთად დავაწესებ მორიგეობის სიას,გამოიკვრება გაკვეთილების ცხრილი. მოსწავლეებიუზრუნველყოფენ ოთახის სანიტარულ-ჰიგიენურიპირობების, სასკოლო ინვენტარის გაფრთხილებაზე.
ამით მოსწავლეები გაითავისებენ, რომ სკოლა მათისაკუთრებაა.
|
||
მოსწავლეთა
დოკუმენტაციის მოწესრიგება დასაკლასო ჟურნალის წარმოება.
|
ვიზრუნებ მოსწავლეთა პირადი საქმეების სწორწარმოებაზე. წარვმართავ ჩემს საქმიანობას ყოველდღიურითვალყურის დევნებით მოსწავლეთა დასწრებაზე, ამმიზნით ვაწარმოებ გაცდენა-დაგვიანებისჟურნალს.უმიზეზო გაცდენა-დაგვიანებებზე მივიღებზომებს. კერძოდ, მოსწავლის არგამოცხადების შემთხვევაშიგავარკვევ არგამოცხადების მიზეზს და დროულადჩავაყენებ საქმის კურსში სკოლის დირექციას, თუმოსწავლემ თვითნებურად გააცდინა, მაშინ მშობელს ანმეურვეს.
ამით ხელს შევუწყობ გაცდენების მინიმუმამდე დაყვანას.
|
სისტემატიურად
|
|
მოსწავლეთაპროგრესის დაწარმატებისშემოწმება დათითოეულიმოსწავლისფსიქოლოგიურიპორტრეტი.
|
მოვახდენ მოსწავლეთა მიღწევების შემოწმებას,ვუზრუნველყოფ მოსწავლეთა ყოველმხრივ შესწავლას,მათი მიდრეკილებების, მოთხოვნილებების დაინტერესების გამოვლენას. შევაგროვებ ინფორმაციას,დავაკვირდები მათ ქცევას, უნარებს და ცოდნას, გავაკეთებჩანაწერებს.
|
სისტემატიურად
|
|
სადამრიგებლოსაათი
|
სადამრიგებლო საათს ჩავატარებ როგორც კლასში ასევესკოლის გარეთ.შეხვედრებზე მოხდება მოსწავლეთათვისმნიშვნელოვანი და საინტერესო საკითხების განხილვა,სწავლისა თუ ურთიერთობებისას წამოჭრილისირთულეების გაცნობა, გადაჭრის გზებზე ზრუნვა.თითოეული სადამრიგებლო საათის ბოლოს მოხდებამოსწავლისაგან უკუკავშირის მიღება: რა გაიგეს დაისწავლეს მოსწავლეებმა ამ შეხვედრაზე ახალი, რა იყომათთვის განსაკუთრებით საინტერესო, რა მოეწონათ და რაარ მოეწონათ.
სადამრიგებლო საათი ხელს უწყობს მოსწავლეებისპიროვნულ და სოციალურ განვითარებას. აყალიბებსნდობისა და პატივისცემის ატმოსფეროს.
სადამრიგებლო საათის თემები
|
კვირაშიერთხელ
|
|
მშობლების ჩართვა სასკოლოცხოვრებაში
|
ა) მშობლებთან ინდივიდუალური შეხვედრები.ხელსშევუწყობ თითოეული მშობლის სასწავლო პროცესშიჩართვას, მშობელთან ურთიერთობისას გამოვიყენებკომუნიკაციის სხვადასხვა ხერხს:წერილობით,ვერბალურს.მშობელი სისტემატიურად ინფორმირებულიიქნება არა მხოლოდ მოსწავლეთა უარყოფითი ქცევის ანდაბალი აკადემიური მოსწრების, არამედ მისი მიღწევებისშესახებაც. გავაცნობ თუ რას ვგეგმავ წლის ან სემესტრისგანმავლობაში, რა ცოდნას მიიღებს მოსწავლე, რა შედეგსუნდა მიაღწიიოს მან სასწავლო წლის ბოლოს.
ბ)მშობელთა კრებები
სემესტრში ორჯერ ან საჭიროების შემთხვევაში მოვიწვევმშობელთა კრებას.გადავცემ საჭირო ინფორმაციას დამათგანაც მივიღებ.ღონისძიებების შესახებ შევატყობინებ,რომელსაც უახლოეს მომავალში ვგეგმავ და ვთხოვ, რომმოსამზადებელ სამუშაობებში შეძლების დაგვარადჩაერთონ. ვისაუბრებთ იმ სირთულეებზე, რომლებიცწამოიჭრება პროგრამის დაძლევისას და ერთად მოხდებადაძლევის გზის ძიება. კრების დასასრულს ვთხოვ ,რომმომაწოდონ საკუთარი შთაბეჭდილებები სამუშაოშეხვედრის შესახებ.მაგ: რა მოეწონათ და რა არ მოეწონათ,რის გაუმჯობესებას ისურვებდნენ, რა რეკომენდაციებისშემოთავაზება შეუძლიათ და ა.შ. მათი პასუხებიდამეხმარება, რომ მეორე შეხვედრა უფრო წარმატებული დაორივე მხარისთვის საინტერესო იყოს.
|
სემესტრშიორჯერანსაჭიროებისშემთხვევაში
|
|
სასკოლო ზეიმებიდა ექსკურსიები
|
მომზადდება სხვადასხვაღონისძიებები ერთობლივად, მაგ.ექსკურსიაბი,ლაშქრობები. ამით მოსწავლეებს ჩამოუყალიბდებათესთეტიკური გემოვნება, ისწავლიან ექსკურსიისორგანიზებას.საერთოდ ექსკურსიას დიდი შემეცნებითი დააღმზრდელობით ფუნქცია აქვს, ისინი აღრმავებენ დააფართოებენ მოსწავლეთა ცოდნას და ხელს უწყობენთეორიული ცოდნის პრაქტიკულთან შერწყმას.
ჩასატარებელი ღონისძიებები:
· გასვლა ბუნებაში ,მოგზაურობა ბოტანიკურ ბაღში
|
25.05.2019
10.05.2019
|
No comments:
Post a Comment