Thursday, October 18, 2018

შეფასების რუბრიკები

     


შეფასების რუბრიკა
N
აქტივობა
1-4
5-6
7-8
9-10
1
მოსმენა
არ აქტიურობს ,არ იღებს მონაწილეობას დავალების გაკეთბაში.
ცდილობს იაქტიუროს
აქტიურობსღებულობს მონაწილეობას ,ზოგჯერ უშვებს  უზუსტობებს.
აქტიურობს ,პასუხობს სწორად
2
ჯგუფური მუშაობა,პრეზენტაცია
პასიურია ჯგუფური მუშაობის დროს,უჭირს პრეზენტაციის გაკეთება.
მუშაობს ჯგუფში ,მაგრამ უჭირს პრეზენტაციის დროს აზრის მკაფიოდ და ნათლად გადმოცემა
კარგად ერთვება ჯგუფური მუშაობის პროცესში, აკეთებს პრეზენტაციას ,მაგრამ ვერ იცავს დროის ლიმიტს
აქტიურად თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან,აკეთებსპრეზენტაციას ,ნათლად და მკაფიოდ გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებებს ,იცავს დროის ლიმიტს
3
ტექნიკურიი ტერმინების გამოყენება
ვერ იყენებს ტექნიკურ ელემენტებს
უჭირს ტექნიკური ელემენტების საუბარში გამოყენება.
სწორად იყენებს ტექნიკურ ელემენტებს,თუმცაზოგჯერ უჭირს .
ძალიან კარგად იყენებს ტექნიკურ ელემენტებს.
4
თანამშრომლობა.
უჭირს თანამშრომლობა  ,არ აცლის სხვებს აზრის გამოთქმას
უსმენს თანაგუნდელებს,თუმცაუჭირს თანამშრომლობა
თანამშრომლობს ,უსმენს მეგობრებს ,მაგრამ ზოგჯერ ვერ იკავებს თავს და ერთვება მათ საუბარში.
აცლის სხვებს აზრის გამოთქმას ,თანამშრომლობს კლასელებტან.

                                                        


  თვითშეფასების ცხრილი
1.      შეაფასე, რამდენად კარგად გაიგე მასალა, დაუწერე საკუთარ თავს ქულა 1-დან 10-მდე.როგორ ფიქრობთ, რა უნდა გააკეთოთ იმისათვის, რომ უკეთ გაიგოთ იგი?

        ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------                                                            --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------      --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
სახელი------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2.     დაწერეთ რა ვერ გაიგეთ დღევანდელ გაკვეთილზე.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
სახელი----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3.     დაწერე რაში გამოიყენებ ამ ცოდნას.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        
         სახელი------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------












შეფასების სქემა ქულების მიხედვით



კრიტერიუმები
1-3ქ
4-6ქ
7-8ქ
9-10ქ
ჩართულობა სამუშაო პროცესში
არ მონაწილეობს სამუშაო პროცესში. ხელს  უშლის საგაკვეთილო პროცესს
ჩართულია სამუშაო პროცესში, თუმცა უჭირს თანამშრომლობა სხვებთან
 ჩართული სამუშაო პროცესში, მაგრამ არ ითვალისწინებს სხვის აზრს,
აქტიურადაა ჩართული სამუშაო პროცესში,
ითვალისწინებს სხვის აზრს,მისი იდეები ფასეულია სხვებისთვის.გამოკვეთილი ლიდერია
მსჯელობა
ვერ ახერხებს მსჯელობას თავისუფალი ვარდნის შესახებ
ახერხებს მსჯელობას თავისუფალი ვარდნის შესახებ
ხშირად უშვებს შეცდომებს
ახერხებს მსჯელობას თავისუფალი ვარდნის შესახებ  იშვიათად უშვებს შეცდომებს
ახერხებს  არგუმენტირებულად მსჯელობას  თავისუფალი ვარდნის შესახებ, საერთოდ არ უშვებს
შეცდომებს























პრეზენტაციის შეფასების სქემა



კრიტერიუმები
1 - 2
5 - 6
7 - 8
9 - 10
თემის გასაგებად წარმოდგენა
ბუნდოვანია,საუბრობს დაბნეულად
მხოლოდ ნაწილობრივაა გასაგები,მოითხოვს დამატებით განმარტებებს
გასაგებია,
მაგრამ არის ხარვეზები ითხოვს დაზუსტებას
წარმოდგენილი საკითხი ნათელი და გასაგებია,დამაჯერებელია
დასკვნები
არ არის გაკეთებული
დასკვნები ულოგიკო და გაუმართავია
ლოგიკურია,მაგრამ ყველა საკითხის რეზიუმირე
ბა არ ხდება
ლოგიკურია და ორიგინალური
აუდიტორიასთან კონტაქტი
ვერ ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან.საუბრობს გაურკვევლად.
პერიოდულად ცდილობს ყურადღების მიპყრობას მაგრამ არ იცის რა ხერხით
გრძნობს აუდიტო
რიას და ძირითადად კონთაქტს ამყარებს
ფლობს აუდიტორიას,ადეკვატურად რეაგი
რებს მის რეაქცია
ზე,ეფექტურად იყენებს ვერბალურ და არავერბალურ ხერხებს
პასუხები აუდიტორიის შეკითხვებზე
ვერ ახერხებს პასუხების გაცემას
პასუხები არ არის სრულყოფილი
თითქმის ყველა კითხვას უპასუხა
სრულყოფილ პასუხს ცემს ყველა შეკითხვას







ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა



კრიტერიუმები
1 - 3
4 - 6
7 - 8
9 - 10
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო არ იყო ორგანიზებულიჯგუფის წევრებს შორის სამუშაო არ იყო განაწილებული
სამუშაო ორგანიზებული იყო,მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის სამუშაო არათანაბრად იყო განაწილებული
სამუშაო ორგანიზებულია იყო, ჯგუფის წევრებს შორის სამუშაო არათანაბრად იყო გადანაწილებული
სამუსაო კარგად იყო ორგანიზებული, სამუშაო ჯგუფის წევრებს შორის თანაბრად გადანაწილდა
ჩართულობა
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ
ჯგუფის ერთი ან ორი წევრი აქტიურობდა
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი აქტიურობდა
ჯგუფის ყველა წევრი თანაბრად აქტიურია
ურთიერთმოსმენის და აზრის გაზიარების უნარი
კამათობენ არ უსემნენ ერთმანეთს, არის ხმაური, არ იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
ხმაურობენ, ნაკლებად იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
ხმაურობენ ცდილობენ გაიზიარონ ერთმანეთის აზრი
უსმენენ ერთმანეთს და იზიზრებენ ერთმანეთის მოსაზრებებს
დროის ლიმიტის დაცვა
ვერ ეტევიან განსაზღვრულ დროში
უმნიშვნელოდ გადააცილეს დროს
დაიცვეს დროის ლიმიტი
სრულად დაიცვეს დროის ლიმიტი









No comments: