შეფასების რუბრიკა
N
|
აქტივობა
|
1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
1
|
მოსმენა
|
არ აქტიურობს ,არ იღებს მონაწილეობას დავალების გაკეთბაში.
|
ცდილობს იაქტიუროს
|
აქტიურობს, ღებულობს მონაწილეობას ,ზოგჯერ უშვებს უზუსტობებს.
|
აქტიურობს ,პასუხობს სწორად
|
2
|
ჯგუფური მუშაობა,პრეზენტაცია
|
პასიურია ჯგუფური მუშაობის დროს,უჭირს პრეზენტაციის გაკეთება.
|
მუშაობს ჯგუფში ,მაგრამ უჭირს პრეზენტაციის დროს აზრის მკაფიოდ და ნათლად გადმოცემა
|
კარგად ერთვება ჯგუფური მუშაობის პროცესში, აკეთებს პრეზენტაციას ,მაგრამ ვერ იცავს დროის ლიმიტს
|
აქტიურად თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან,აკეთებსპრეზენტაციას ,ნათლად და მკაფიოდ გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებებს ,იცავს დროის ლიმიტს
|
3
|
ტექნიკურიი ტერმინების გამოყენება
|
ვერ იყენებს ტექნიკურ ელემენტებს
|
უჭირს ტექნიკური ელემენტების საუბარში გამოყენება.
|
სწორად იყენებს ტექნიკურ ელემენტებს,თუმცაზოგჯერ უჭირს .
|
ძალიან კარგად იყენებს ტექნიკურ ელემენტებს.
|
4
|
თანამშრომლობა.
|
უჭირს თანამშრომლობა ,არ აცლის სხვებს აზრის გამოთქმას
|
უსმენს თანაგუნდელებს,თუმცაუჭირს თანამშრომლობა
|
თანამშრომლობს ,უსმენს მეგობრებს ,მაგრამ ზოგჯერ ვერ იკავებს თავს და ერთვება მათ საუბარში.
|
აცლის სხვებს აზრის გამოთქმას ,თანამშრომლობს კლასელებტან.
|
თვითშეფასების ცხრილი
1. შეაფასე, რამდენად კარგად გაიგე მასალა, დაუწერე საკუთარ თავს ქულა 1-დან 10-მდე.როგორ ფიქრობთ, რა უნდა გააკეთოთ იმისათვის, რომ უკეთ გაიგოთ იგი?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
სახელი------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. დაწერეთ რა ვერ გაიგეთ დღევანდელ გაკვეთილზე.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
სახელი----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. დაწერე რაში გამოიყენებ ამ ცოდნას.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
სახელი------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
შეფასების სქემა ქულების მიხედვით
კრიტერიუმები
|
1-3ქ
|
4-6ქ
|
7-8ქ
|
9-10ქ
|
ჩართულობა სამუშაო პროცესში
|
არ მონაწილეობს სამუშაო პროცესში.
ხელს უშლის საგაკვეთილო პროცესს
|
ჩართულია სამუშაო პროცესში, თუმცა
უჭირს თანამშრომლობა სხვებთან
|
ჩართული სამუშაო პროცესში, მაგრამ არ
ითვალისწინებს სხვის აზრს,
|
აქტიურადაა ჩართული სამუშაო
პროცესში,
ითვალისწინებს სხვის აზრს,მისი იდეები
ფასეულია სხვებისთვის.გამოკვეთილი ლიდერია
|
მსჯელობა
|
ვერ ახერხებს მსჯელობას თავისუფალი
ვარდნის შესახებ
|
ახერხებს მსჯელობას თავისუფალი
ვარდნის შესახებ
ხშირად უშვებს შეცდომებს
|
ახერხებს მსჯელობას თავისუფალი
ვარდნის შესახებ იშვიათად უშვებს
შეცდომებს
|
ახერხებს არგუმენტირებულად მსჯელობას თავისუფალი ვარდნის შესახებ, საერთოდ არ
უშვებს
შეცდომებს
|
პრეზენტაციის შეფასების
სქემა
კრიტერიუმები
|
1 - 2
|
5 - 6
|
7 - 8
|
9 - 10
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა
|
ბუნდოვანია,საუბრობს
დაბნეულად
|
მხოლოდ ნაწილობრივაა გასაგები,მოითხოვს დამატებით განმარტებებს
|
გასაგებია,
მაგრამ არის ხარვეზები ითხოვს დაზუსტებას
|
წარმოდგენილი საკითხი ნათელი და გასაგებია,დამაჯერებელია
|
დასკვნები
|
არ არის გაკეთებული
|
დასკვნები ულოგიკო და გაუმართავია
|
ლოგიკურია,მაგრამ ყველა საკითხის რეზიუმირე
ბა არ ხდება
|
ლოგიკურია და ორიგინალური
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
ვერ ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან.საუბრობს გაურკვევლად.
|
პერიოდულად ცდილობს ყურადღების მიპყრობას მაგრამ არ იცის რა ხერხით
|
გრძნობს აუდიტო
რიას და ძირითადად კონთაქტს ამყარებს
|
ფლობს აუდიტორიას,ადეკვატურად რეაგი
რებს მის რეაქცია
ზე,ეფექტურად იყენებს ვერბალურ და არავერბალურ ხერხებს
|
პასუხები აუდიტორიის შეკითხვებზე
|
ვერ ახერხებს პასუხების გაცემას
|
პასუხები არ არის სრულყოფილი
|
თითქმის ყველა კითხვას უპასუხა
|
სრულყოფილ პასუხს ცემს ყველა შეკითხვას
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების
რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
1 - 3
|
4 - 6
|
7 - 8
|
9 - 10
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო
არ იყო ორგანიზებულიჯგუფის წევრებს შორის სამუშაო არ იყო განაწილებული
|
სამუშაო ორგანიზებული იყო,მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის სამუშაო არათანაბრად
იყო განაწილებული
|
სამუშაო ორგანიზებულია იყო, ჯგუფის წევრებს შორის სამუშაო არათანაბრად
იყო გადანაწილებული
|
სამუსაო კარგად იყო ორგანიზებული, სამუშაო ჯგუფის წევრებს შორის თანაბრად
გადანაწილდა
|
ჩართულობა
|
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ
|
ჯგუფის ერთი ან ორი წევრი აქტიურობდა
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი აქტიურობდა
|
ჯგუფის ყველა წევრი თანაბრად აქტიურია
|
ურთიერთმოსმენის და აზრის გაზიარების უნარი
|
კამათობენ არ უსემნენ ერთმანეთს, არის ხმაური, არ იზიარებენ ერთმანეთის
აზრს
|
ხმაურობენ, ნაკლებად იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
ხმაურობენ ცდილობენ გაიზიარონ ერთმანეთის აზრი
|
უსმენენ ერთმანეთს და იზიზრებენ ერთმანეთის მოსაზრებებს
|
დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ ეტევიან განსაზღვრულ დროში
|
უმნიშვნელოდ გადააცილეს დროს
|
დაიცვეს დროის ლიმიტი
|
სრულად დაიცვეს დროის ლიმიტი
|
No comments:
Post a Comment